6 kwi 2016

Ulubieńcy marca 2016

Ale ten czas szybko leci, niedawno był styczeń, moje urodziny, a teraz mamy już kwiecień, za dwa tygodnie piszę egzaminy, ani się nie obejrzymy, a będą wakacje. Nie przedłużając przejdźmy do rzeczy, a mianowicie ulubieńcy marca :



W marcu słuchałam naprawdę dużo muzyki, ze względu na wolne dni świąteczne, a później chorobę. Oto kilka utworów które zawładnęły moim sercem w ubiegłym miesiącu

Lukas Graham - 7 years



The weeknd - Acquainted



Troye Sivan - Wild


Zara Larsson - Never Forget You


A teraz nie piosenka, a album, a mianowicie jeszcze "świeży" album Zayna - Mind Of Mine


Zdjęcie co prawda nie moje, ponieważ płyty jeszcze nie posiadam, ale przesłuchałam całą na spotify i zdecydowanie polecam. Fanką One Direction nie jestem, żeby nie było, wręcz przeciwnie, jednak płyta zupełnie odbiega od twórczości zespołu z czego się bardzo cieszę. Poza tym cena, 45 zł za wersję deluxe jest według hitem, bo rzadko zdarza się tak tania płyta, w dodatku deluxe zaraz po premierze.




Ze względu na wolne również czytałam wiele fanfictions, oto kilka z nich:


" When The Dark Falls " napisane przez rainbowjustin na Wattpad CLICK 


" Touch || J. Bieber " napisane przez restoringalife na Wattpad CLICK 

" Project 98 | j.b " napisane przez bieburtay na Wattpad CLICK


Zdecydowanym ulubieńcem ubiegłego miesiąca był blog Mileny, koniecznie zajrzyjcie

http://rilseee.blogspot.com/

Próbki szminek Avon


Według mnie jest to całkowita miazga. Szminki są naprawdę dobrej jakości, a dla mnie, jako osoby, która rzadko ich używa starczają na naprawdę długo. Zapłaciłam za każdą złotówkę, zamiast wydać 30 zł za dużą, której i tak nie będę stosować często. 



Beauty Blender


Wcześniej do nakładania podkładu i korektora używałam palcy, beauty blender jest dla mnie zupełną zmianą, oczywiście pozytywną. Nie muszę po makijażu od razu lecieć umyć ręce, żeby nie pobrudzić sobie ubrań. Zdecydowanie ułatwia mi codzienny makijaż.



Olejek arganowy do końcówek


Ten kosmetyk zdecydowanie uratował moje włosy. Dostałam go na urodziny i już po pierwszym stosowaniu się zakochałam. Nakłada się go na końcówki włosów po ich umyciu, zdecydowanie mogę go polecić osobom, które mają problemy z rozdwojonymi końcówkami.


Cienie do powiek


Ową paletkę dostałam w prezencie od mamy, używam przeważnie tylko ciemniejszego koloru, gdyż bardziej mi odpowiada do mojego makijażu, ale oba są super. Trochę się sypią, ale za tą cenę... (około 12 zł)



Kredka do ust 


Ta kredka do ust jest moim totalnym faworytem. Używam ją praktycznie codziennie, ma przepiękny wiśniowy kolor, który uwielbiam. Firma Secret, kolor 04, cena : 7,99zł, drogeria Natura.


Owsianka z truskawką Mokate



Ten posiłek odkryłam już dawno temu, byłam w nim zakochana, jednak przez jakiś czas nie mogłam go dostać w żadnym sklepie. Ostatnio jednak moja mama znów przywiozła mi kilka pudełek, co sprawiło, że byłam przeszczęśliwa. Najlepsza kolacja.





Tym oto sposobem dotrwaliśmy do końca. Dziękuje wam bardzo za taki oddzew pod ostatnim postem, nie spodziewałam się tego. Powoli ogarniam wszystko co związane z blogiem, w sobotę pierwsza sesja. Dziękuję za wszystko, jesteście wspaniali :) Miłego wieczoru/dnia! :)

Zachęcam do obserwowania, żeby być na bieżąco oraz komentowania, bo to bardzo motywuje! 


41 komentarzy:

  1. Taki olejek do końcówek by mi się przydał! ^^ Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!^^
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm aż nabrałam ochotę na tą owsiankę ;p
    Pozdrawiam i obserwuje ;)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i gdzie kupiłaś tą owsiankę, nie widziałam jej nigdzie wcześniej ? :D

      Usuń
    2. kiedyś kupywałam ją w netto, była jeszcze o smaku jabłkowo-cynamowym, ale nigdy nie jadlam takiej, wiem, że była jeszcze w eko, ale gdzie teraz moja mama ją kupiła to nie wiem, dam znać jak sie dowiem :)

      Usuń
  3. świetni ulubieńcy! idealni do tego miesiąca. muzyka bardzo mi się podoba, ogólnie słucham bardzo dużo, bez muzyki nie wyobrażam sobie życia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej odżywki na końcowi jeszcze nientestowałam muszę spróbować
    .
    http://megmegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarta piosenka jest piękna *.* Ten produkt z Mariona mnie zainteresował i z pewnością w najbliższym czasie go zakupię, gdyż rozdwojone końcówki to mój koszmar :/ Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :) Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam piosenki Zayna ;)
    Obserwujemy?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Muzykę też lubię taką jak ty :)Fajne masz szpony (pazurki)
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez za 2 tygodnie piszę egzaminy.
    Świetna odżywka, jeszcze takiej nie miałam.
    A co do muzyki to jak najbardziej w moim guście :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Owsianka u mnie na nr 1 do wypróbowania! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. 7 years old <3, też mam te próbki, ale jeszcze nie używałam ;) super olejek, przydałby mi się. Też obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w "7 years" gdy włączyłam OpenFM :)
    Super ulubieńcy, chyba muszę wziąć się za swoich.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi ulubieńcy :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Owsianki z Lidla są dużo lepsze, bo ta z Mokate moim zdaniem jest okropnie słodka :D Także polecam wypróbować tańsze, smaczniejsze i z lepszym składem te lidlowskie!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nigdy nie jadłam, bo nie mam w okolicy lidla, ale na pewno kupię, gdy będę miała okazję. Dzięki! :)

      Usuń
  15. piosenki żadnej nie znam :P a serum z marion miałam dawno temu, bardzo je lubiłam :-) dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga - oczywiście odwdzięczam się tym samym [jestem na końcu listy - nie mam avatarka :)]. Pozdrawiam Cię!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super piosenki
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy. Najbardziej zaciekawił mnie olejek, chyba będę musiała wybrać się do sklepu :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. slyszalam, ze ta gabeczka bardzo sie sprawdza,
    a co do tej metamorfozy to jak znajde podrzuce Ci linka do niej ;p wyczytasz w komentarzach, bo pewnie ciezko bedzie sie z nia skontaktowac :D

    pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)
    http://ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Olejek arganowy mam i jestem zadowolona - jest świetny :)Fajni ulubieńcy!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też planuję kupić nowy album Zayna :) Fajni ulubieńcy!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę spróbować tej owsianki, smakowicie wygląda :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam The weeknd <3 Nie rozumiem za to fenomenu beauty blendera :( wszyscy zachwalają, ja chyba jednak pozostanę wierna pędzlom, choć tanszy odpowiednik z natury posiadam :)
    Owsianki też muszę spróbować, bo uwielbiam ;o nie wiedziałam a to o istnieniu takiego produktu;oo
    dziekuje za odwiedziny i równiez obserwuje :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ulubieńcy! A muzyczni skradli moje serce w 100% *.*

    Zapraszam! :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Muzyka najlepsza! :) bardzo ciekawi mnie beauty blender, słyszałam o nim bardzo wiele dobrych opinii. Póki co używam zwykłych gąbeczek, ale może kiedyś się skuszę :) super wpis!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Posłuchałam sobie trochę piosenek :D
    BB jest świetny! Jak spisuje się ta odżywka na koncowki?
    Obserwuję :) Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio bez przerwy słucham 7 years! :D Świetni ulubieńcy!

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  28. Też często zamawiałam próbki pomadek zAvon, bardzo je lubię :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Również używam olejku arganowego, jest świetny! Fajni ulubieńcy.

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli czytasz fanfiction na wattpadzie to polecam Ci przeczytac Cień - Ashton Irwin,mega! Nigdy nie wciagnelam sie w zadna opowiesc jak w tą :) ewentualnie ten ''nie dotykaj''
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Cienia i Pułapkę, mam nawet książki, ale ostatniej części nie czytam, jakoś mnie nie wciąga.

      Usuń
  31. Hej Marcela! :) Widzę, że wrzucasz filmiki i są małe, może CI się przyda, polecam Ci zerknąć u mnie na ten post: http://www.dravska.com/2016/04/jak-powiekszyc-film-w-poscie-na-blogger.html
    Właśnie zastanawiam się nad zamówieniem pomadek z Avon, warto? Pozdrawiam :)
    Zapraszam draVska.com <<< klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. W sumie mam mnóstwo szmineczek z Avonu i tyle je lubie stamtąd :)
    Poklikasz to co ci sie podoba? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kocham Seven years old i owsiankę!❤️
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)