21 maj 2016

Przyjaciele

"Przyjaciel to członek rodziny, którego sami sobie wybieramy"




Czym są przyjaciele? Jak dla mnie, przyjaciel to osoba, którą nieważne ile znasz, jest przy tobie zawsze, sprawia, że się uśmiechasz, ufasz jej bezgranicznie i zna cię lepiej niż ty sam. To moja własna definicja przyjaźni. Nie zawsze jednak wszystkie osoby, którymi się otaczasz są twoimi przyjaciółmi i nie każdy to rozumie. Najlepiej mieć  przy sobie kilku zaufanych ludzi, a resztę trzymać na dystans. Nie liczy się ilość, ale jakość, prawda? Oczywiście, w dobieraniu przyjaciół trzeba być naprawdę ostrożnym, ponieważ nigdy nie wiemy, kto wbije nam nóż w plecy, jednak mimo wszystko człowiek uczy się nie błędach. Mówią też, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Ja jednak jestem innego zdania. Miałam wielu przyjaciół innej płci i mimo że kilka rzeczy nas poróżniło, to nie było to tak jak mówią stereotypy uczucie. 

Przyjaciel akceptuje cię takim, jakim jesteś, za twoje zalety, ale też wady, o których otwarcie mówi. Nie pozwoli ci się zmienić dla kogoś, zrobi wszystko, żeby cię chronić, nie każe ci wybierać, a jeśli to robi, oznacza to, że nie warto tracić na niego czasu.
Nawet ludzie, którzy są samotnikami potrzebują przyjaciela, każdy go potrzebuje. Potrzebujemy kogoś, komu możemy się wypłakać, zwierzyć, pójść na imprezę, czy po prostu posiedzieć i pomyśleć. Jest to osoba, która gdy robimy coś źle, wprost nam o tym powie i pomoże naprowadzić nas na właściwą drogę. Ten wyjątkowy człowiek wie, kiedy jesteś smutny, mimo że się uśmiechasz, rozumie cię bez słów, wie jak ci pomóc i nieważne, co zrobi, poprawi ci humor. 

Jednak należy pamiętać, że przyjaźń jest jak kwiat. Nie można pozwolić jej samej się rozwijać. Trzeba o nią dbać i pielęgnować każdego dnia, ponieważ niepielęgnowana w końcu zwiędnie i nie będzie już czymś pięknym. Jest jedną z najpiękniejszych rzeczy jakie doświadczamy w życiu, nigdy nie pozwólcie, żeby wasz przyjaciel odszedł. Możemy tego żałować do końca życia, a teraz weźcie telefon, napiszcie smsa lub zadzwońcie do swojego przyjaciela i powiedzcie mu, jak ważny dla was jest :) 

Poniżej, kilka zdjęć z osobami, które dla mnie są najważniejsze, przepraszam za słabą jakość niektórych, ale niektóre są bardzo stare :)






koszulka - new yorker


 spodnie - zalando


buty - nike


wianek - house

***


bluza z pierwszego zdjęcia - zalando
bokserka z drugiego  zdjęcia - cropp

51 komentarzy:

  1. Ja od kiedy się sparzyłam nie szukam przyjaciół. Moje dwie siostry są najlepszymi przyjaciółkami i wolę żeby tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i poruszający post :)
    Masz rację, że przyjaciół trzeba wybierać ostrożnie, jak i że trzeba o przyjaźń dbać, bo możemy zbyt dużo stracić ;( Ja mam jedną przyjaciółkę i ona w zupełności mi wystarcza :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    dzoanablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) Zgadzam się z tobą że przyjaźń damsko-męska istnieje, bo także jestem tego przykładem :) Przyjaciółkę mam jedną, ale za to kilkoro najlepszych znajomych :) Przepiękny post ;*
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wartościowy post. Śliczne zdjęcia ;) Ja mam kilku przyjaciół którym ufam bezgranicznie.
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądre słowa.
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora was grupka jest :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przyjaciółka po 10 latach przyjaźni odeszła i znalazła inne przyjaciółki, a ze mną jest na cześć . W liceum znalazłam inną przyjaciółkę, ale odkąd urodziła dziecko nie ma czasu dla mnie, takze moją przyjaciółką pozostaje mój pies :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaciele są nam cholernie potrzebni. Fajnie, że macie taką sporą grupkę.
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjaciele zawsze pomogą :)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisane <3. Staram się otaczać taką grupą ludzi którzy wyciągają ze mnie to co najlepsze ;). Niestety już kilka razy zawiodłam się na ludziach, dlatego jestem bardzo ostrożna ze słowem "przyjaciel" i mam raczej mało osób których bym tak nazwała. Jednak mimo że przyjaźń na pewno zobowiązuje, to jest to jedna z najpiękniejszych rzeczy na świecie.
    Pozdrawiam :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie zdjęcia :)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie zdjęcia :)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszliście! Jak dobrze to wszystko ujęłaś w jedną całość!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i mi kiedyś uda się znaleźć prawdziwego przyjaciela...
    Obserwuję już, zapraszam do mnie:D

    KLIKNIJ! Blog rysującej nastolatki:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć takiego wspaniałego przyjaciela.
    Mam przyjaciółkę, która jest dla mnie Skarbem!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam jedną przyjaciółkę, ale prawdziwa to mi wystarczy :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjaciel to jest z ważniejszych osób w moim życiu <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam przyjaciela i przyjaciółkę, są najważniejsi w moim życiu! :D Super post, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnym czasie. :)
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda na to, że masz cudownych przyjaciół! ;D Tak słodko o tym wszystkim zapisałaś :* Pozdrawiam! ^^
    http://typoweblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ! :) :*
    zapraszam też do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny cytat na samym początku i świetne zdjęcia :) Przyjaciele to skarby!

    Zapraszam --> www.tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjecia, najbardziej podoba mi się to nad wodą <3

    również obserwuje

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia :D Dla mnie przyjaciel jest jeszcze osobą, którą uwielbiam denerwować <3 Też mam jednego wspaniałego przyjaciela płci przeciwnej :D Dokuczamy sobie śmiejmy i wgl a dzieli nas różnica 6-ciu lat ( ja mam 15, on 21 ) a mimo to rozumiemy się jak nikt inny - i nie ma tu innego uczucia, ponieważ oboje mamy swoje związki --- taka przyjaźń jest wspaniała i naprawdę istnieje ! :D ( się rozpisałam )
    Gorąco pozdrawiam, Neatea xxx
    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę każdemu kto ma przyjaciół i na tych przyjaciół może liczyć...
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdjęcia :) przyjaźń jest piękna, można dzięki niej naprawdę dużo zyskać, chodź mam wiele bliskich mi osób, jednak wolę liczyć tylko na siebie i nie pokładać w kimś nadziei. Kilka razy bliskie mi osoby mnie zawiodły, a dałabym sobie za nie rękę uciąć. Oczywiście przyjaźnie się nadal, ale jednak zdałam sobie już z tego sprawę i wiem to napewno, że tylko same siebie nie zawiodę, reszta to znak zapytania. Albo przyjaciele nas zawiodą albo nie ;) oby jednak nie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie będę się rozpisywać, ale przyjaźń w życiu jest bardzo ważna. Warto mieć osobę, która będzie Cię wspierać w ciężkich momentach i sprawi uśmiech na twarzy kiedy nie ma ku temu przyczyn :) Jeżeli zgadzasz sięna wspólną obserwację, jestem na tak :) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i zdjęcia :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja stawiam na jakość, a nie na ilość. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjaźń w życiu jest bardzo ważna i trzeba takie osoby dobierać bardzo ostrożnie, uważać kogo oznaczamy mianem naszego przyjaciela. Ja osobiście wolę stawiać na jakość niż ilość i mam tylko 2 takie osoby, z czego jedną z nich jest moja mama :)

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasami niestety ciężko odkryć lub odczuć kto może być lisem w kurniku. Kiedyś mama mnie ostrzegała "Nie spotykaj się z tą dziewczyną, ona Cię wykorzystuje". Nie wierzyłam, bo wierzyłam w naszą przyjaźń... Czasem jednak należy posłuchać osoby z zewnątrz sprawy. Ja żałuję, że nie posłuchałam wtedy mamy, choć i rozum mi podpowiadał podobne sformułowanie jak jej.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post! Zgadzam się ze wszystkim, oprócz tego, że przyjaciół sami sobie wybieramy... hmmm... Moim zdaniem przyjaciela nie da się sobie "wybrać"... ktoś taki musi się najpierw nim okazać. Co z tego, że w naszym odczuciu ktoś jest odpowiednim kandydatem, jak przy najbliższej próbie lojalności daje ciała?... To trochę jak z miłością (z resztą przyjaźń to odmiana miłości). Jest prawdziwa miłość, miłość platoniczna i zauroczenie... Takie same odmiany przypisałabym przyjaźni:-)
    Super, ze dbasz o przyjaciół!!!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uważam, że najlepszych przyjaciół odnajduje się w biedzie. o przyjaźń, przepraszam prawdziwą przyjaźń, jest bardzo trudno. prawdziwy przyjaciel to jak bratnia dusza.
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki mały paradoks, ale ludzie z którymi się przyjaźniłam teraz na napisanie krótkiej wiadomości nie mają nawet czasu. Za to osoby, które poznałam przez Internet potrafią utrzymywać stały kontakt. Czasami mi przykro, że przyjaźnie na całe życie tak się rozsypały... ale gdy widujemy się raz na jakiś czas to wszystko jest jak dawniej ;)
    Moja przyjaciółka wyjechała do Szkocji, ale jest osobą, która bardzo dba o kontakty z innymi i stale ze sobą piszemy.
    Lubię takie wesołe zdjęcia zrobione z przyjaciółmi :)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! Przyjaźń trzeba zawsze pielęgnować, bo inaczej może się zakończyć. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. mam jedną moją ukochaną przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne zdjecia :) i racja jesli chodzi o temat . Przyjaciel powinien byc zawsze :) jednakże tak często bywa ze zawodzą nas osoby na których nam zalezy .. Pozdrawiam ciepło. Claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna definicja przyjażni :)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Też nie wierzę w te stereotypowe słowa "nie ma przyjaźni damsko-męskiej" :D Otaczam się zazwyczaj samymi chłopakami bo o wiele lepiej się z nimi dogaduje. Chłopcy są o wiele prostsi od dziewczyn :D

    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju, ale piękne zdjęcia. Zdjęcia z przyjaciółmi zawsze są fajne, ale zawsze znajdzie się osoba, której zdjęcie się nie podoba :D
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ktoś mi kiedyś przeczytał fragment wykładu, w którym wykładowca przedstawiał wyniki badań nt przyjaźni. Relacje międzyludzkie, trwające 7 lat przetrwają całe nasze życie - ponieważ w przeciągu 7 lat 'udomawiamy' siebie i osobę z nami związaną. COs w tym jest - nawet moje licealne czy uniwerkowe przyjaźnie poumierały... ale te osóbki, z którymi kontakt miałam dłużej, z nimi przyjaźnię się do dzisiaj :) Ściskam :* dravska.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyjaźń to świetna relacja, którą warto pielęgnować :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mądre słowa, zupełnie się z Tobą zgadzam :) Przyjaciele to ciche anioły, które zawsze są obok, choćby nawet były nie wiadomo jak daleko :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zostałaś nominowana do LBA!
    http://veronikakarolina.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Przyjaźń to wielki skarb! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny przejrzysty wpis, dobrze się go czytało!:)

    Zapraszam do mnie poczytać trochę o życiu początkującej modelki:)
    A niebawem też po opinie tanich drogeryjnych kosmetyków:)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Super,że masz takich przyjaciół, słodkie zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny post i zazdroszczę bo nigdy w życiu nie trafiłam na szczerych przyjaciół

    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne porównanie przyjaźni do kwiatów! ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)