4 maj 2016

Ulubieńcy kwietnia 2016

Nie wierzę, że już mamy maj, za dobry miesiąc wakacje! Ten czas tak szybko zleciał i nadal leci, że niedługo, już będziemy narzekać na koniec wakacji...Miesiąc kwiecień był dla mnie i mojego bloga tak naprawdę najważniejszy, to w nim wszystko się zaczęło i w ciągu tego jednego miesiąca mam 57 obserwatorów, łącznie 180 komentarzy w 5 postach i 21,275 wyświetleń!!!!! Nie wyobrażacie sobie jak wdzięczna wam jestem. Nie spodziewałam się tak pozytywnego odbioru:) Nie przedłużając, przedstawiam wam ulubieńców ubiegłego już miesiąca. Nie uzbierało się ich dużo, ale zawsze coś :)




Szczotka, podróbka tangle teezer?



Szczotka w odróżnieniu od oryginalnego tangle teezer'a kosztowała mnie 13 zł, a nie prawie 50. Uważam, że jest naprawdę godna polecenia, nie ciągnie za włosy i czesanie nie boli. Kupiona w Kiku.


Pędzel do pudru


Mam go właściwie przypadkiem, bo mojej siostrze brakowało 18 zł do pełnego zamówienia, więc mama stwierdziła, że mi go weźmie i naprawdę się cieszę. Jest bardzo fajny, ma dość miękkie włosie i jest składany (zdjęcie poniżej), co ułatwia zabranie go na wyjazd.



Paletka do konturowania twarzy KOBO




Ma bardzo ładne, dość naturalne kolory. Jak widzicie po załączonym zdjęciu najwięcej jednak używam pudru, gdyż konturowanie twarzy zostawiam jedynie na specjalne okazje. Fajne jest też to, że z tyłu (zdjęcie poniżej) jest dołączona instrukcja dla początkujących. 


Krem do rąk



Krem właściwie należy do mojej mamy, ale bardzo podoba mi się jego zapach, więc czasem jej go wykradam. Pachnie słodko, a ręce nie są po nim przesadnie tłuste.


Perfumy Volare



Do kupna zdecydowanie mnie, jak i moją mamę przekonał flakonik, ale na szczęście w tym przypadku cytat "nie oceniaj książki po okładce" się nie sprawdził, bo pachną równie wspaniale!


Catrice Camouflage



O tym produkcie nie będę się rozpisywać, gdyż na pewno jest wam znany. Ratuje mój makijaż każdego dnia!


Maseczka z liści zielonej oliwki



Nigdy nie byłam fanką maseczek, gdyż uważałam je za stratę czasu, ale ta naprawdę zadowala mnie w 100% i sprawia, że pojedyncze pryszcze znikają równie szybko jak się pojawiły!

Golarka Gilette



Kupiłam ją na przecenie za 10zł, co było naprawdę świetną okazją, gdyż normalnie kosztuje około 30zł, do zestawu były 4 wymienne ostrza. Starcza na bardzo długo, gdyż ostrze wymieniam dopiero po około 6 goleniu.

Kawa jacobs z kawałkami czekolady


Kolejny raz jedzenie moim faworytem ulubieńców. Kawa jest po prostu przepyszna. Smakuje jak kawa zmieszana z gorącą czekoladą. Niebo w gębie.

 W tym miesiącu rozgłaszając swojego bloga trafiłam na wiele naprawdę świetnych blogów, jednak moim ulubionym okazał się być blog http://crowded-dreams.blogspot.com/, Zapraszam do odwiedzenia :)


Trey Songz - Na na


DNCE - Cake by the ocean


Camila Cabello, Shawn Mendes - I know what you did last summer


Dziękuję, że dotrwaliście do końca, jeśli macie jakieś pytania co do cen lub miejsca kupna produktu piszcie! 

PS : polecacie jakieś ogólnodostępne szampony przeciwłupieżowe?

40 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotka wydaje się byc naprawde ciekawa! :)
    A co do szamponu przeciwłupiezowego to moje doswiadczenia pokazuja tylko, ze takie szampony jeszcze bardziej powodują łupież :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak wysokich statystyk! Ja niestety w tym roku nie mam wakacji bo chce od razu po maturach zacząć pracować. Fajni ulubieńcy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzel i szczotka fajne :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała podpytać o krem do rąk - czy dobrze je nawilża? Mam ostatnio problem z sucha skórą na knykciach i szukam czegoś 'nietłustego' a jednocześnie odżywiającego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie dobrze, ale nigdy nie miałam problemu z suchymi dłońmi, wiec nie wiem właściwie jakby sie sprawdził takiej osobie.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy post, super


    kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa z Milki jest cudowna <3 I ta pianka mmm♥ Uzależniam się od niej. Szkoda, ze jest tak droga za tak małą ilość ;c
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczkę z ziaji również używam :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi udało się kupić tanglera za 30 zł :))

    Pozdrwiam i zapraszam do mnie!
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mam "fazę" na kremy i strasznie podoba mi się opakowanie tego Twojego. Chyba kupię ;) http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Milka ma zawsze najlepsze produkty,tak myśle :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm ciekawe jak smakuje ta kawa? ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, napisałaś u mnie, że czeka mnie tutaj mała niespodzianka... Widzę post i coś o szczotce, to myślałam, że o to chodziło.
    Czytam dalej a tutaj takie miłe wyróżnienie. Dziękuję! :)
    Kawkę już kiedyś piłam i naprawdę jest przepyszna. Spodobała mi się ta ostatnia piosenka, nigdy wcześniej jej nie słyszałam.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna maseczka ;) też lubię ,, Cake by the ocean''.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkąd kupiłam Tangle Teezera to jestem mu wierna. Nie wiem, jak się ma do niego szczotka, którą kupiłaś, ale jestem ciekawa :) Co do Jacobsa to uwielbiam tę kawę z Milką <3 A szampon przeciwłupieżowy to Clear. Niestety kosztuje aż 17 zł, ale warto go wyhaczyć na promocji :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczny wygląd bloga! Strasznie mi się podoba:)
    A co do postu mam ten sam korektor z Catrice i jest super! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Maseczka jest świetna. Dobre nuty. P/łupieżowe, sprawdź sobie w aptece. Nie jest to szampon ale taki preparat w niedużej buteleczce. Kilka dni i po problemie, ale nie pamiętam nazwy :(
    Kiedyś miałam straszny łupież, a jak go użyłam to do tej pory nie mam już takich problemów :)
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zbioróweczka! :)
    Wakacje... ach jak ja bym chciała wakacje, niestety dorosłe życie ma swoje minusy, wiele minusów :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga, widzę że na blogosferze Jesteś "świeża"- gdybyś potrzebowała pomocy koniecznie daj znać :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamuflaż jest świetny, zainteresowałaś mnie tym zestawem z kobo :D Fajny pomocny post :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    https://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kamuflaż jest świetny, zainteresowałaś mnie tym zestawem z kobo :D Fajny pomocny post :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    https://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten kremik do rąk i jest świetny! Pięknie pachnie i do tego ma śliczne opakowanie :) super wpis!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam camouflage z catrice w płynie, również sprawdza się świetnie! Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie! :) http://marykozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam camouflage z catrice w płynie, również sprawdza się świetnie! Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie! :) http://marykozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe zakupione kosmektyki! swietne zestawienie ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Superowi ulubięncy kochana :*
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oj mam tą samą szczotkę i jest mega i nie kosztowała 50 zł tylko około 15 a to wielka różnica ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam zamiar zakupić tą szczotkę, ale cena mnie zniechęciła :) Buziaki i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. W piosence od Shawna zakochałam się już dawno, połączenie Shawna z Camilą brzmi świetnie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. ta maseczka z ziaji jest super :) !

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten kamuflaż<3
    świetny jest ten pędzel, a paletkę muszę przetestować :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej spodobała mi się szczotka!Super ulubieńcy.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękne statystyki, oby cały czas rosły :)
    ciekawi ulubieńcy, bardzo mi się podobają chodź
    oprócz tej kawy w tubce niczego nie miałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletka świetna!:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie siostra kupiła tangle teezer to korzystam :D

    MAGSAILE klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Też bardzo lubię ten korektor z Catrice :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pędzel do pudru jest idealny :) Masz śliczny wygląd bloga :)

    http://veronika-amka99.blogspot.com/2016/05/coraz-wiecej-ciepych-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Kawa z kawałkami czekolady jest przepyszna! Dobra robota, kochana! Podoba mi się, że wybrałaś dużo kategorii :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)