10 cze 2016

Ostatnie chwile z moją klasą


Ten post przychodzi mi z ogromną trudnością. Za 2 tygodnie kończę gimnazjum i będę musiała się rozstać z moją ukochaną klasą. Jak to w liceum - każdy idzie na inny profil i na sto procent nie będę z tymi ludźmi w klasie ponownie. Chcę mi się płakać, pisząc to, ponieważ z niektórymi jestem w klasie od przedszkola, bądź zerówki i ciężko będzie tak nagle być z kimś innym, ale wiadomo, niedługo będziemy dorośli i każdy musi zaczynać powoli żyć swoim życiem. We wtorek byłam na biwaku, bawiliśmy się świetnie, zdecydowanie wykorzystaliśmy te ostatnie chwile. Jest mi strasznie przykro, ponieważ jak to każda klasa, mieliśmy lepsze i gorsze momenty, ale mimo wszystko potrafiliśmy się zgrać, spędziliśmy razem cudowny czas, poznałam ludzi, z którymi z całą pewnością mam zamiar utrzymywać kontakt, tak długo, jak będzie to możliwe. Kocham tych ludzi całych sercem i po prostu nie mogę się pogodzić z tym, że to koniec, nie będzie więcej wspólnych wycieczek, śmiania się z nauczycielek i tak dalej...Gimnazjum był jednym z lepszych czasów w moim życiu, pomijając typowe dzieciństwo. Pierwszy raz naprawdę się zakochałam, zdobyłam przyjaźnie na całe życie, przeżyłam niesamowite chwile w gronie ludzi, z którymi uwielbiam spędzać czas. Wiem, że możemy się przyjaźnić mimo innych klas, ale wiadomo, że nie jest to to samo. Przepraszam za ten nieco depresyjny post, ale musiałam się wypisać, od tego w końcu mam bloga. Poniżej kilka zdjęć z świetnymi ludźmi z mojej klasy/szkoły.










PRZYPOMINAM O SNAPIE!!!!!!!


DODAWAĆ : MVRCELIABLOG

33 komentarze:

  1. Super zdjęcia. Ja ze swoja klasą rozstałam się rok temu, było to ciężkie, ale nadal utrzymuje kontakt z niektórymi osobami. W sumie była to moja najlepsza klasa jaka miałam. Niby były zawsze jakieś problemy, ale staliśmy za sobą murem.

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero za rok skończę gimnazjum, więc jeszcze jest czas :) POwodzenia w utrzymywaniu kontaktu, na pewno się uda :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku kończę szóstą klasę i również muszę rozstać się ze swoją klasą ;( ale nie ma się o co martwić, na pewno sobie poradzisz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze jestescie zgrana grupą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia widać, że dobra ekipa :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia widać , że się zżyliście ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To rzeczywiście smutne rozstawać się z klasą. Widać po zdjęciach że jesteście zżyte ze sobą ;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję Wam :( Mam nadzieję, że jakoś utrzymacie kontakt ;)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się łezka zakręciła w oku, bo mi się przypomniało, jak trzy lata temu przeżywałam to samo. Klasa to jednak pewna rodzina :)

    http://malazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykre są takie rozstania z najlepszymi ludżmi :(

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet po zdjęciach widać, że była z Was bardzo zgrana klasa :)
    Ja też najlepiej wspominam swoją paczkę z Gimnazjum. Choć taka prawda, że teraz każdy ma swoje życie, a te najlepsze przyjaciółki nawet nie pamiętają kiedy mam urodziny :D
    Trochę to przykre, ale z drugiej strony każdy zaczyna żyć własnym życiem. Jeśli jakaś przyjaźń ma przetrwać, to przetrwa lata.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, kiedy byłam na Twoim miejscu, jednak osobiście bardziej zżyłam się z licealną klasą, a w maju się już pożegnaliśmy. Co nie oznacza, że z niektórymi nadal utrzymuję kontakt i mam nadzieję, że na studiach również nam się to uda. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy kończyłam gimnazjum miałam podobny nastrój. A teraz? Skończyłam liceum. Okazało się ono naprawdę najwspanialszym okresem w moim życiu, choć pod koniec gimnazjum nie sądziłam że mogłoby się coś takiego wydarzyć. Naprawdę - liceum będę wspominać zawsze pozytywnie. Głowa do góry! Prawdziwi przyjaciele zawsze będą przy tobie, a na pewno zdobędziesz jeszcze wielu nowych ;D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałaś się świetnie bawić :D
    Masz bardzo fajnego bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zaczęłam niedawno gimnazjum i już niedługo wakacje, a potem 2 klasa gim.
    Zapraszam do mnie: http://agabeautyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Byliście naprawdę zżyci, ja cieszyłam się gdy kończyłam gimnazjum.

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem w 3 gimnazjum :)
    Czasem z moją klasą nie było łatwo się dogadać.
    Ale nie było źle :D
    Kończymy nasz wspólny czas ogniskiem dla całej klasy w zakończenie roku :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W zeszłym roku byłam w tej samej sytuacji, co Ty teraz. Gimnazjum to faktycznie świetny okres w naszym życiu, który również będę pomimo wszelkich przeciwności dobrze wspominać :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, że ja jakoś nie specjalnie lubiłam okres gimnazjum ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. patrzac na takie super zdjecia stwierdzam ze byliscie megaa zgrana klasa, super wpis!

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci tak, ja jestem już po liceum i z perspektywy czasu wróciłabyym tylko i wyłącznie do liceum. Ten czas, nowo poznani ludzie - naprawde! Mega, sama się balam. Szłam do innej szkoły, innego(większego) miasta zupełnie sama. Ale nie zaluje, przezylabym to jeszcze raz :) !
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega zdjęcia! Widać, że jesteście ze sobą zżyci :)
    Owszem, nowa szkoła, nowe osoby, ale z pewnością tam też poznasz mnóstwo świetnych ludzi na których będziesz mogła polegać, a kontakt ze znajomymi z gimnazjum na pewno się nie urwie jeśli tak bardzo jesteście ze sobą związani! :D
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę takiej super klasy. Skoro znacie się tak długo, to nie zerwiecie ze sobą kontaktu ;), ja mam takiego pecha, że zawsze jak szłam i jak pójdę do następnej szkoły, to nie będzie tam żadnych moich znajomych :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że musicie się rozstawać :(((

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post :)
    Chciałam jeszcze powiedzieć zostałaś nominowana do LBA. Miło mi będzie jeśli odpowiesz na pytania. :)
    http://londonolssus.blogspot.com/2016/06/11-czy-potrafie-wymyslac-wasne-cytaty-i.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę, mnie za rok to czeka i nie wyobrażam to sobie. Niby nie zdaję sobie sprawy z tego na co dzień, ale są mi mimo wszystko bliscy. O ja, fajnie, że pierwszy raz się zakochałaś. :) To musiało być niesamowite! Genialne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia, ja rok temu skonczylam gimnazjum i pod koniec roku bylo bardzo cięzko łzy w oczach i ten smutek ze juz nigdy nie bedziemy razem w takim skladzie
    no ale coz taka kolej rzeczy :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że swietnie się bawiliście! Ja też na ostatniej wycieczce swietnie spędziłam czas ;) Fajnie, że Twoja klasa jest taka zgrana, chociaż pewnie ciężko będzie się Wam rozstać... Ale nie przejmuj się! Możecie nadal utrzymywać ze sobą kontakt ;) Może i przez telefon, internet, ale zawsze cos! :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurcze, świetne zdjęcia! :) Zachowaj wszystkie wspomnienia w głowie i sercu, a lata i czas pokażą, że niektóre przyjaźnie i więzi są niezniszczalne !:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia :)
    Pamiętaj, żeby cieszyć się tym że miałaś taką super klasę i przyjaciół i jeśli to prawdziwi przyjaciele to kontakt się utrzyma :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*
    I dodaję tez na snapie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ludzie do których się przywiązujesz, muszą odejść :(
    Wiem co czujesz :(((
    Fajne zdjęcia!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)