4 cze 2016

Ulubieńcy maja 2016


AAAAAAA jeszcze miesiąc, niecały i mamy wakacje! Jestem taka podekscytowana. Przepraszam za tak długą nieobecność, ale miałam natłok obowiązków szkolnych, bierzmowanie, mnóstwo badań. Co do mojego stanu zdrowia, badania krwi nic nie wykazały, w wtorek czeka mnie kardiolog, zobaczymy jak to będzie, ale najważniejsze to być dobrej myśli! 

Mam dla was komunikat :

Założyłam blogowego snapchata! Jeśli lubicie vlogowe snapy, pogadanki i tego typu rzeczy to zapraszam do dodania : mvrceliablog 

Możecie też podawać swoje snapy w komentarzach, a chętnie was dodam :) Snap wystartuje jak będę miała na nim trochę osób. Przejdźmy zatem do ulubieńców :


Pomadka Golden Rose Velvet Matte


Szminka jest bardzo ciemna, ale właśnie takiego koloru szukałam, totalny ulubieniec, używam przy każdym wyjściu ze znajomymi. Nie dość, że ma piękny kolor, to jeszcze bardzo ładnie pachnie. Jeśli ktoś byłby ciekawy to jest to numerek 23.

Herbal Care, odżywka normalizująca



 Kupiłam ją dosłownie za grosze, bo kosztowała około 6 zł, jeśli dobrze pamiętam. Pryskam ją u nasady każdego ranka i moje włosy automatycznie utrzymują świeżość dłużej, polecam każdej dziewczynie z problemem przetłuszczających się włosów. 

Pędzel do cieni - golden rose


Kolejny produkt z golden rose, ostatnio bardzo zaprzyjaźniłam się z tą firmą. Bardzo wygodnie nakłada się nim cienie, jak i blenduje. Kosztował około 16 zł.

Pomadka bebe


Zwykła, klasyczna pomadka na spierzchnięte usta. Stosuje ją nawet na kolorową szminkę, żeby nawilżyć usta, ma bardzo ładny zapach, już po kilku dniach moje usta znów były nawilżone.

Krem garnier


Ten produkt zakupiłam mamie z okazji dnia matki, ale ja też go czasem kradnę. Bardzo ładny, różany zapach, cudowna konsystencja. Przeznaczony do skóry suchej z skłonnościami do uczulenia.

Princessa Zebra


Produkt na pewno wszystkim dobrze znany, cudowny smak, ostatnio mam straszną obsesję na jego punkcie. 



Obudowa do telefonu


Przesłodki, przecudowny case z wyglądem pieska. Jedyne co mi się w nim nie podoba to to, że mój telefon jest przez niego o wiele cięższy, ale to raczej jest poboczny problem, bo tak czy siak go uwielbiam.

Zendaya ft. Chris Brown - Something New


Nick Jonas ft, Tove Lo - Close


The Chainsmokers - Don't let me down



Najlepszy blog w tym miesiącu to według mnie https://meowtix.blogspot.com/ . Zapraszam bardzo serdecznie do odwiedzenia :)


To tyle z ulubieńców, życzę wam udanego miesiąca!

18 komentarzy:

  1. bardzo fajni ulubieńcy ;) Świetne piosenki ;D Mam podobną obudowę na telefon ;) Zapraszam : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szminka z Golden Rose jest rewelacyjna! Cudowny kolor. I świetny case na telefon :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor pomadki, ja muszę w końcu kupić jakąś z Golden Rose, bo już od dawna to planuje. I chyba lecę zaraz szukać odżywki, bardzo mi się przyda!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LBA na blogu Porzeczkowy Sorbet, zajrzyj w wolnej chwili jeśli lubisz takie rzeczy :)

    Chyba muszę wybrać się do Golden Rose, bo te szminki z linii Velvet Matte strasznie mnie kuszą :D Powiedz tylko jak to jest z ich trwałością?
    Don't let me down od wczoraj non-stop chodzi mi po głowie. Świetna piosenka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z trwałością nie jest źle, ale nie jest też najgorzej, ale czego się spodziewać po produkcie za niecałe 15zł. Po posiłkach nadal jest widoczna, lecz po prostu mniej, jest to raczej alternatywa na spacery lub wyjścia bez jedzenia czy picia.

      Usuń
  6. Bardzo fajna obudowa, sama mam podobną, tylko ja mam akurat zebrę :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna obudowa :) Też mam szminkę z tej serii tylko jest bardziej różowa :) Trzymaj się :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam w rece tą mgiełkę normalizującą ale postawiłam na olejek do opalania :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/chinczyki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. o widzę, że u CIebie też pracowicie i czasu mało, u mnie to samo, a jeszcze ciepło na dworze i wolę wsiąść na rower niż kisić się przed kompem... ale będę nadrabiać! buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna obudowa! Moja koleżanka też polecała mi tą pomadke z bebe i chyba skłonie się do kupna.

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordowe szminki najlepsze ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bordowe szminki najlepsze ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super case też nam takiego!<3
    Mój blogowy snap: ananas_lover.
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)