5 gru 2016

#1 BLOGMAS - Pomysły na prezenty z Sammy Dress

Hej, zdecydowałam się zacząć serię Blogmasów, widziałam, że jest to ostatnio na blogspocie dość popularne dlatego stwierdziłam, czemu nie? Nie będę jednak robić nowego posta każdego dnia, bo zwyczajnie nie mam na to czasu i natłok nauki mi na to nie pozwala, jednak myślę, że postaram się zrobić około 6 do 10 świątecznych postów. Mam już kilka pomysłów, więc mam nadzieję, że sprostam temu zadaniu. Dzisiaj pragnę wam przedstawić kilka pomysłów na prezenty dla bliskich (w szczególności kobiet) wraz ze stronką http://www.sammydress.com/



Zestaw 12 szminek, w przecudownych kolorach. Do tego mnie również zachwyciło pudełko, wystarczy przewiązać wstążką i prezent gotowy! Wydaje mi się, że taki podarunek spodobałby się z pewnością każdej kobiecie, mamie, przyjaciółce, siostrze, na pewno każda byłaby zadowolona.




Prostownica wydaje się dla mnie bardzo dobrym pomysłem, ponieważ chyba każdej kobiecie, a czasem nawet mężczyznom przyda się takie urządzenie. Nawet jeśli ktoś nie prostuje włosów na codzień to jestem pewna, że może zostać spożytkowana na różnego typu imprezach i tym podobne.



Myślę, że skarpetki to najbardziej banalny i najbardziej trafny prezent, jaki można komuś podarować. Nie chodzi tutaj natomiast o zwykłe jednokolorowe skarpetki, w zimę, każdy ucieszyłby się z ciepłych, miłych skarpet, które ogrzeją nasze stopy.



Portfel, tak jak i skarpetki to równie trafiony prezent dla obu płci. W sklepach możemy spotkać kolory jakie tylko sobie zapragniemy, śmieszne wzory, czy tak jak na obrazku, klasyczne, delikatne, kobiece. Wybór należy do nas.



Poduszki to cudowny i bardzo efektowny sposób, żeby ozdobić nasz pokój, a w szczególności łóżko (ale nie tylko, bo przecież możemy poduszkę ułożyć gdzie tylko chcemy!) Noc jest od razu lepsza kiedy śpimy na czymś miękkim, a do tego uroczym i ślicznym.



Biżuteria jest zawsze dobrym prezentem na każdą okazję, również na święta. To, jaką wybierzemy zależy od naszego gustu oraz osoby, dla której dany prezent jest, musimy znać jej preferencje, wiedzieć co lubi i co będzie nosić.

To już wszystkie propozycje ode mnie, dajcie znać czy z czegoś skorzystałyście albo jakie wy macie pomysły na prezenty dla bliskich. Do następnego.

7 komentarzy:

  1. Ale świetny ten portfelik :) Super propozycje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te skarpetki :)
    ja mam zawsze problem z prezentem dla mamy, co roku głowię się i troję by coś fajnego wymyślić

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne odcienie pomadek :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw szminek wygląda wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpracuje z tą firmą i długo zastanawiałam się nad tymi szminkami , niestety ich nie wybrałam i teraz bardzo żałuje ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł ze szminkami.♡
    Ciekawy blog, obserwuję. 😘
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)