9 gru 2016

#2 BLOGMAS - Pomysły na prezenty z ZAFUL


Kolejny post, drugi i ostatni z pomysłami na prezenty, dzisiaj przedstawię dosłownie tylko kilka propozycje, w poprzednim poście macie ich nieco więcej. Dzisiaj post w współpracy z  ZAFUL, na stronce możecie znaleźć mnóstwo propozycji prezentów, nie tylko świątecznych, a do tego aktualnie ogromne promocje. Nie przedłużając, zaczynajmy. Oczywiście jak zawsze proszę o klikanie w linki.




Ja wybrałam akurat prześliczną czerwoną sukienkę, lecz ogółem, dobrym prezentem zawsze są ubrania. Jest to ogólnodostępny produkt, a wybór jest naprawdę ogromny. Do tego natomiast trzeba znać preferencje oraz rozmiary danej osoby, dlatego wypadałoby ją znać lepiej, niż zwykłego znajomego/znajomą.




Koc jest zawsze świetnym pomysłem na prezent na jakąkolwiek okazje, w końcu kto z nas nie lubi w zimne wieczory owinąć się kocem z kubkiem gorącego napoju? Na wielu stronkach widnieje teraz mnóstwo wzorów koców, wyciętych na kształt syreny. Mi osobiście ten pomysł bardzo się spodobał, dlatego sama postanowiłam sprezentować taki przyjaciółce.



Czapka tak zwana baseballówka była bardzo modna w poprzednim sezonie wakacyjnym i jestem pewna, że również w najbliższym sezonie letnim moda na nią nie zniknie. Idealnie chroni naszą głowę przed słońcem i udarem. W końcu prezenty na gwiazdkę nie muszą nawiązywać jedynie do zimy, mogą pokazać, że już niedługo z powrotem będzie lato!



Jeśli ma być to prezent dla np koleżanki z klasy, czy rówieśniczki, a bardzo chcecie kupić biżuterie, warto stawić na taką na sznureczkach. Ja osobiście nie noszę biżuterii tylko dlatego, że obawiam się zerwania jej. Tutaj nie mamy tego problemu, także prezent jest dość praktyczny i na pewno tańszy niż inwestowanie w srebrną lub złotą biżuterię.


To wszystko w dzisiejszym poście, jak zwykle proszę o klikanie w linki. Kolejny post blogmasowy pojawi się w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek!

24 komentarze:

  1. Ta sukienka jest naprawdę prześliczna. Coraz częściej widzę ten koco-ogon i za każdym razem się nim zachwycam :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego koca to się nigdy nie przekonam! :)
    Ale sukienka przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co czerwone, więc sukienka skradła moje szybko bijące serduszko. :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful items! :)

    IF SOMEONE WANTS TO FOLLOW MY BLOG, I'LL FOLLOW BACK----> Fashion, Beauty and Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta sukienka :) Zarówno kolor, jak i krój! Te koce niby fajne, ale nie wiem czy bym taki chciała. Nigdy nie byłam fanką syren :D
    Czapkę posiadam i co do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka najbardziej a taki kocyk mam ale pudrowy róż :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero niedawno spotkałam się z tym kocem i stwierdzam, że kupiłabym :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam tą pierwszą sukienkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    Poklikałam :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te syrenkowe koce są po prostu genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona sukienka *.* poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka wygląda wspaniale, ciekawa jestem czy w rzeczywistości prezentuje się równie dobrze :) a ten koc jest niesamowity <3 sama zastanawiam się nad kupnem podobnego :) super post! poklikane :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. PRzepiękna czerwona sukienka !! Mega !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka prześliczna sama mam podobną a kocyk jest po prostu boski, zazdroszczę go <3
    Obserwuje i zapraszam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwona sukienka piękna ;D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czerwona sukienka skradła moje serce :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna sukienka i kocyk :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostanę koc na Święta ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki koc muszę mieć :) Jestem zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka mi się podoba, bawią mnie te koce ogony, chciałabym taki mieć, bo okropnie marznę!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka jest super! Poklikane :D Masz super blog, obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest prześliczna. Bardzo klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)