22 gru 2016

#3 BLOGMAS - TOP 10 piosenek świątecznych


Witam was bardzo w ten mroźny czwartkowy, przedświąteczny wieczór. Śniegu za oknem nie ma, jednak ja nadal mam nadzieję, że na święta się pojawi, nadając świątecznej atmosfery. Ja dzisiaj przygotowałam dla was TOP 10 piosenek świątecznych, więc zapalcie sobie świątecznie pachnącą świeczkę, weźcie kakao i bierzcie się za odsłuchiwanie. Od razu mówię, że większość z piosenek nie są typowe, które słyszymy co roku, nie lubię słuchać w kółko tego samego dlatego pokazuje wam tutaj piosenki, które ja lubię i których ja słucham.

10


Jula feat. Sound'n'Grace - Gdy Gwiazdka

9


Band Aid 30 - Do They Know It’s Christmas? (2014)

8


Train - Shake up Christmas

7



Ariana Grande - Santa Tell Me


6



Justin Bieber - Mistletoe


5



DE SU - Kto wie czy za rogiem


4


Chris Brown - This christmas

3


Kelly Clarkson - Underneath the tree

2


Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas

1


Justin Bieber - All I want is you



Już od paru lat jest to moja ukochana świąteczna piosenka, mimo że praktycznie nie jest znana, ja ją uwielbiam i wzrusza mnie niesamowicie.



Jakie są wasze ulubione świąteczne piosenki, może któraś z tych? Jak wam idą przygotowania do świąt? Piszcie w komentarzach :)

27 komentarzy:

  1. Nie wszystkie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista :) Mi najbardziej podoba się piosenka numer 7
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych piosenek znam tylko trzy :) Nie mam ulubionej świątecznej nutki.
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lista, większość z nich znam :)
    Wesołych Świąt!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Justin ❤
    Wybralas jedne z lepszych piosenek (nie znam tylko dwoch)!
    Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny!
    Obserwuje rowniez!
    Wesolych swiat
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne świąteczne piosenki, obserwuję i życzę wesołych Świąt.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. santa tell me w wykonaniu Ariany; genialna <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko "Gdy gwiazdka" :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kilku nie znałam, lecę przesłuchać, bo dzisiaj cały dzień mi towarzyszyły różne piosenki świąteczne :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham Santa Claus is coming to town. Mój priorytet w święta :)

    Viena

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektórych nawet nie znałam! :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wprowadziłaś mnie w mega świąteczny klimat , choć powiem szczerze, że do dziś jakoś zbytnio go nie odczuwałam - to przez to ciągłe zabieganie i nawał obowiązków w pracy. Dziękuję za przecudowny post. :*

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Moją ulubioną piosenką jest "Mistletoe" Justina Biebera! ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt ! :*.

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!! Super list!!I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Merry christmas XOXO
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpowiedzUsuń
  17. shake up christmas to byla kiedys moja ulubina piosenka a kompletnie o niej zapomnialam, uwielbima swiateczne piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre przedstawione przez ciebie znałam, niektóre nie. Sama nie mam czego zaproponować. Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, świetnie ujęłaś klimat świąt piosenkami! :)
    mavselina-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, aż tak świątecznie się zrobiło :) Ach, naszła mnie ochota na posłuchanie sobie ich. Także robie kakao i zanurzam się w magii każdej piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo są świetne!!!
    Zapraszam do mnie
    http://spatsbion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. 7, 5, 2 bardzo lubię, a duetu chóru i Juli jeszcze nie słyszałam :O
    dzięki za ciekawe propozycje świątecznej muzyki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)