2 gru 2016

DRESSLILY - kosmetyki i akcesoria

Hej, dzisiaj przychodzę do was z postem, który wydaje mi się był wyczekiwany przez wiele osób. Jakiś czas temu dodałam dla was wishlistę sklepu internetowego dresslily. Moje zamówienie składało się głównie z akcesoriów do makijażu. Byłyście ciekawe jak będą sprawować się pędzle i czy warto je zamówić, dlatego dzisiaj postanowiłam napisać dla was małą recenzję.



Pędzle są naprawdę przecudowne. Włosie jest cholernie miękkie i szczerze mówiąc, kiedy je otworzyłam nie mogłam przestać ich dotykać. Wcześniej miałam jedyne pojedyncze pędzle, kupione w drogeriach lub katalogach kosmetycznych typu AVON. Jakość jest po prostu nieporównywalna.  Przy tamtych makijaż oka to była istna katorga, oczy mi łzawiły, włosy były strasznie nieprzyjemne. Z tymi pracuję z ogromną przyjemnością. Umyłam je już kilka razy, oczywiście nie wszystkie, lecz te które używam, po umyciu nic się nie zmieniło, zostały w takim stanie jak je otrzymałam. Więc jeśli zastanawiałyście się nad kupnem to myślę, że nie ma się już nad czym zastanawiać. Strona oferuję również ciekawą ofertę kolorów, co również jest ogromnym plusem, ponieważ przyjemniej się pracuję z rzeczami, które są też ładne wizualnie.



Kolejne pędzelki, które właściwie niczym nie różnią się jakością od poprzednich, które opisałam na górze. Włosie równie miękkie, również przyjemnie się z nimi pracuje, natomiast te są bardziej przeznaczone do makijażu twarzy, a tamte - do oczu. W zasadzie z tego zestawu używam jedynie dwóch pędzli, tego na samym brzegu od lewej, którego używam do bronzera i środkowego do pudru. Reszty na razie nie używałam, ale może w przyszłości to się zmieni. Jeśli ktoś zna się na pędzlach i ma o nich pojęcia, byłabym wdzięczna za informację do czego służy ten biały pędzel, bo nie mam zielonego pojęcia.



Dotychczas używałam beauty blendera o typowym kształcie gruszki, te natomiast od razu przykuły moją uwagę, ponieważ od dawna czaiłam się właśnie na ten kształt. Nakładanie podkładu jest o wiele łatwiejsze, niż palcami czy pędzelkiem, od czego już dawno odeszłam i nie jestem pewna czy teraz potrafiłabym do tego wrócić. Jedynym problemem wydaje mi się mycie. Tak jak z poprzednim nie miałam żadnych problemów, tego nie mogłam w ogóle domyć, co widzicie na załączonym zdjęciu. Nic z niego nie zeszło. Jeśli znacie jakieś sposoby na mycie beauty blenderów to byłabym naprawdę wdzięczna.



Tutaj chyba nie muszę się za dużo rozpisywać, bo nie jestem pewna co mogłoby tutaj być niejasnego. Owy produkt wkładamy na dwa palce. Urządzenie ma ułatwić nam mycie pędzli i zdecydowanie tak jest. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to fakt, że przy myciu większych pędzli, na przykład do pudru, jajeczko spada z palców, co jest trochę niewygodne, jednak mimo wszystko da się przeżyć. W zestawie były dwa produkty, co było naprawdę świetną okazją. 



Jedyny produkt, który w moim zamówieniu nie okazał się tak fajny jak myślałam. Cienie są naprawdę ładne, pigmentacje oceniam na plus, kolory również są śliczne, tak samo jak opakowanie. Jednak malując się nimi odkryłam, że nie są już aż takie cudowne. Strasznie się osypują, przez co moja twarz jest dosłownie cała brokatowa, może macie jakieś sposoby, żeby temu jakoś zapobiec? Oprócz tego trwałość również nie jest najlepsza, ale też nie najgorsza. Cienie po całym dniu nadal są na powiece, jednak troszkę wyblakłe. Oprócz tego zbierają mi po środku, ale to dlatego, że mam opadającą powiekę. 


To już wszystko. Ubrania dodam wam w innym poście, bo na razie sami doskonale widzicie, że pogoda zdecydowanie nie sprzyja robieniu sesji zdjęciowych. Dodam wam jeszcze raz linki do wszystkich produktów i byłabym wdzięczna za poklikanie w nie, tak jak zawsze.

Pędzle 1 Pędzle 2 Jajeczka Beauty blendery Cienie

Mam taki mały goal - 100 obserwujących do końca roku, uda się? 

14 komentarzy:

  1. Właśnie te chińskie pędzle są tanie, a ich jakość jest bardzo dobra. Posiadam dwa komplety i są naprawdę cudowne :) Włosie po umyciu nie wypada :)
    Zapraszam BLOGMAS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie te pędzle! Fajne zamówionko! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne produkty. Chciałabym skorzystać z tych pędzli ;)

    ^ Mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie poluję teraz na beauty blendery. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pędzli jejku :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaźna kolekcja pędzli :)

    Zapraszam na bloga mojej siostry wspanialeswieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, przydałby mi się taki zestaw pędzli, super zamówienie, poklikałam!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba w końcu skuszę się na ten pierwszy zestaw pędzli haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super produkty! Beauty Blendery są wspaniałe :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. pędzelki rewelacja ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będę miała okazję to na pewno zamówię te pędzle ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pędzle bardzo mnie kuszą. Póki co zamówiłam jedne i mam nadzieje, że się sprawdzą :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)