7 sty 2017

Podsumowanie roku 2016, plany i marzenia na rok 2017

Witam was w nowym 2017 roku. Nie było jeszcze postu od tego czasu, dlatego każdemu z was chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia, żeby udało wam się osiągnąć wymarzone cele, spełnić wszystkie marzenia i żeby ten nowy rok był pod każdym względem lepszy od poprzedniego. 2016 był tak naprawdę rokiem przełomowym dla mojego bloga, może nawet nie tyle, że przełomowym, ale tak właściwie jedynym. Bloga zaczęłam prowadzić w kwietniu i już tak naprawdę od samego początku zyskałam spore grono odbiorców, za co jestem wam naprawdę wdzięczna. Dziękuje każdemu z osobna, bo bez was nie doszłabym do tego, gdzie jestem teraz, a dla moje osiągnięcia przewyższyły moje oczekiwania, jakie miałam podczas zakładania stronki. Zacznijmy może już małe blogowe podsumowanie poprzedniego roku.


Ilość wyświetleń -  25,502
Ilość komentarzy - 450
Obserwatorzy - 96
Ilość postów - 16
Najwięcej komentarzy pod postem - 50
Post pod tytułem : " Czym jest piękno?" 
Najwięcej wyświetleń pod postem - 284
Podjęte współprace - dresslily.com sammydress.com zaful.com


Jak widzicie w ubiegłym roku działo się dość sporo, jestem w szoku, że tyle osób interesuje się tym co pisze i czuje się z tego dumna. 
Każdy z nas z nowym rokiem stawia sobie jakieś marzenia i cele na rok 2017. Ja również chciałabym to zrobić, nie będę natomiast tutaj pisać, że chciałabym mieć chłopaka, czy wygrać na loterii. Będą to typowo blogowe plany, jak i marzenia. 


200 obserwatorów. W poprzednim roku doszliśmy do prawie 100, więc myślę, że ta liczba jest naprawdę do osiągnięcia, a przynajmniej będę się starać. 

Posty dodawane co tydzień. To może być dla mnie nie lada wyzwaniem, ponieważ zakładając tego bloga również sobie to postanowiłam. Jednak rzeczywistość była zupełnie inna, nie sprostałam tego zadaniu, natomiast mam nadzieję, że z nowym rokiem mi się to uda.

Zmiana wyglądu bloga. Jak to mówią nowy rok, nowa ja. To samo może tyczyć się wizualności bloga, dlatego postanowiłam za jakiś czas zmienić wygląd mojej strony.

Więcej postów dających do myślenia. Zauważyłam, że bardzo lubicie posty, w których w jakimś stopniu staram się filozofować, dlatego możecie się spodziewać takich postów o wiele częściej. 

Większe zaangażowanie. Ostatni i chyba najważniejszy punkt. Z reguły jestem strasznie leniwą osobą, nawet jeśli mam wenę na jakiś post, po prostu jestem zbyt leniwa, żeby go napisać i to właśnie chce w sobie zmienić i mam nadzieję, że uda mi się to osiągnąć.



To tyle na dzisiaj, zapraszam do komentowania.

Co najlepiej wspominacie z 2016 roku i na co liczycie w 2017? Pozdrawiam :)

snapchat i instagram : mvrcelka

25 komentarzy:

  1. Gratuluję! Jest czym się chwalić :) Piękne statystyki i wygląd bloga, według mnie nie ma w nim co zmieniać :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super statystyki! Gratuluje sukcesów, oby tak dalej :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich sukcesów na blogu. Oby było ich więcej. Obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dobrych wyników :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i powodzenia w dalszej realizacji nawet najdrobniejszych celów. :)
    Super blog. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne statystyki, życzę Ci aby za rok było ich jeszcze więcej :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje współprac i życze kolejnych sukcesów! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie. Ja mam nadzieje, że wszystkie moje postnaowienia się spełnią.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzyskałaś naprawdę niesamowite wyniki:)
    Gratuluję:)
    Oby Twoje cele/postanowienia się udały! Będę trzymać kciuki:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników. Nowy rok to nowa motywacja do pracy także dasz rade ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i oby tak dalej!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje sukcesow i zycze jeszcze wiecej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie, życzę powodzenia w nowym 2017 roku. :))

    Pozdrawiam ciepło!;*

    Obserwuje!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog! Podoba mi się nagłówek. Mam nadzieję, że spełnisz swoje ''postanowienia noworoczne''. Obserwuję http://themartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I wish you a happy new year.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne podsumowanie! Osiągnęłaś naprawdę wiele w tak krótkim czasie, jestem pełna podziwu :) Prawie setka obserwatorów w niecały rok? Rewelacyjny wynik :) widzę też sporo komentarzy i wyświetleń, trzymam kciuki by było coraz lepiej i by twoje postanowienia noworoczne związane z blogiem się spełniły :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję sukcesów w blogowaniu :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych blogowych osiągnięć! :)
    Wszystkiego dobrego w tym roku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne podsumowanie,oby 2017 był jeszcze lepszy.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję sukcesów blogowych :), życzę Ci kolejnych sukcesów :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje :D
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)