13 sty 2017

Wiara w siebie, kompleksy, marzenia


"Nie trzeba wierzyć w cuda, wystarczy wierzyć w siebie, możesz osiągnąć wszystko, tylko musisz to wiedzieć."

Wiara w siebie jest tematem dość ciężkim, ponieważ jest to coś, czego brakuje każdemu z nas. Nikt nie jest stuprocentowo zadowolony ze swojego wyglądu, czy charakteru. Mamy wady wizualne, a także wewnętrzne, które często są także naszymi kompleksami. Trudno jest nam zaakceptować siebie, takimi jakimi jesteśmy, przez co udajemy kogoś zupełnie innego, często chcąc w ten sposób przypodobać się innym. Czy właśnie tak powinno być? Czy powinniśmy zmieniać się dla kogokolwiek? Moim zdaniem, ludzie, którym na nas zależy, pokochają nas takich, jakimi jesteśmy i jeśli oni potrafią zaakceptować nasze niedoskonałości, dlaczego sami nie potrafimy ich zaakceptować? Nie ma osoby idealnej, dlatego nie powinniśmy się przejmować swoimi wadami, ponieważ każdy z nas jakieś ma. Na co dzień spotykamy mnóstwo dobrych, przyjaznych utalentowanych osób, które słysząc komplement, nie chcą się z nim zgodzić, nie dopuszczają do siebie myśli, że mogą być piękni wizualnie lub wewnętrznie. To naprawdę zaskakujące jak mało wierzymy w siebie i jak bardzo nie chcemy dostrzec swoich dobrych cech. Niskie poczucie własnej wartości to w dzisiejszych czasach plaga. Nie wierzymy w siebie, uważamy, że nie zasługujemy na dobro, traktujemy siebie źle, nawet jeśli inni uważają nas za wspaniałą osobę. Najważniejsza jest samoakceptacja. Może to co lubią we mnie inni naprawdę wyróżnia mnie od reszty i nie jest takie złe? Na początku, należy zmienić perspektywę swojego myślenia. Przestań myśleć o sobie jak o osobie słabej oraz bezsilnej. Nawet jeśli wydaje nam się, że nie możemy czegoś zrobić, zawsze można spróbować. Małymi krokami uda się osiągnąć pełnie szczęścia.



Możesz wszystko!

Brak wiary w siebie często także uniemożliwia nam spełnianie marzeń. Żyjemy w przeświadczeniu, że to się nie uda, nawet nie podejmujemy próby. A naprawdę wielką sztuką jest próbować, nawet jeśli z góry jesteśmy na straconej pozycji. Efekty naszej pracy mogą nas mile zaskoczyć. To właśnie brak wiary sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Zapominamy o tym, że życie jest tylko jedno i powinniśmy żyć chwilą, nie myśleć o tym, co będzie jutro. Kierując się cytatem przewodnim tego postu, wierząc w siebie, dążąc do spełnienia marzeń, możemy osiągnąć wszystko. Wystarczy determinacja do działania oraz przekonanie, że wybrany cel jest w zasięgu ręki.

"Uwierz w swoje marzenia, nic nie jest niemożliwe" 


Wiem, że post krótki, ale rzeczowy i tak właśnie miało być.

Jak jest u was z wiarą w siebie? Macie dużo kompleksów? Piszcie mi w komentarzach :)

Jak wam się podoba nowy wygląd?

snapchat i instagram : mvrcelka

17 komentarzy:

  1. Najgorzej gdy wierzysz w siebie, wyzbyłaś się kompleksów chcesz realizować marzenia, ale ktoś z Twoich bliskich uniemożliwia Ci to :(

    http://aureleklive.blogspot.com/2017/01/nowy-sklep-nowa-moda-nowe-bestsellery-w.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z wiara w siebie jest bardzo cięzko :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompleksy to coś okropnego i trudno z nimi walczyć... Ja sama nie lubię w sobie tego i tego, ale staram się to zmieniać, a jeżeli nie mogę to akceptować, żeby dobrze się poczuć sama ze sobą, bo w swoim ciele i że swoim charakterem muszę spędzić jeszcze tyle lat :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompleksy to straszy problem, ale myślę, że do przezwyciężenia. Ważna jest wiara w siebie i w swoje możliwości :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do wyglądu bloga - świetny choć miałam mały problem aby znaleźć komentarze. Wiara w siebie i porzucenie kompleksów a raczej ich zaakceptowanie, to najlepsze co mogłam dla siebie zrobić. Nie ma sensu użalać się nad sobą, tylko warto stanąć przed lustrem i ćwiczyć nad swoim wyglądem jak i charakterem. W końcu nie ma ludzi idealnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przez brak wiary w siebie i zakompleksienie odczuwam straszne marnowanie życia. Jednak to jest silniejszego ode mnie, podziwiam ludzi którzy od tak powiedzieli sobie 'a dobra walić to, taka już jestem' i siebie zaakceptowali. Ja niby wierze w siebie i wmawiam to sobie, jednak i tak gdzieś w świadomości wiem że to bzdura więc na nic nie wychodzi. Ciekawy post, miło mi się go czytało :)
    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten cytat z piosenki Zbuka mego motywuje <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat wierzę w swoje możliwości i marzenia i wiem, że mogę osiągnąć wszystko, czego tylko zapragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba z każdym małym sukcesem buduję w sobie wiarę w siebie. Ostatnio szczególnie pomaga mi, kiedy słyszę od innych, że oni wierzą we mnie. Wtedy dochodzę do wniosku, że skoro inni we mnie wierzą, to dlaczego ja miałabym nie wierzyć :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z moją wiarą w siebie nie jest aż tak źle, w zasadzie mocno w siebie wierzę, chodź czasem mam gorsze dni, gdzie potrzebuję kogoś, kto mi uświadomi że jestem silna :) z kompleksami w zasadzie nie mam większego problemu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czytać takie motywujące wpisy :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  12. czasami mam monety, kiedy wiem, że mogę góry przenosić, a czasami jest tak, że mam strasznego doła i zero wiary w siebie. Niestety jest to u mnie chwiejne

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo motywujący i podnoszący na duchu post ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądre słowa, każdy z nas powinien wierzyć w siebie i w swoje możliwości. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Po Twoich postach wywnioskowałam, że jesteś przesympatyczną osobą, dodatkowo pełną pasji :) coś pięknego!
    Trzymam kciuki i życzę Ci abyś nigdy nie przestała rozwijać swojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompleksy to naprawdę okropna rzecz... Czasami myślę sobie, że mogę zrobić wszystko, gdyż jestem taka szczęśliwa, a następnego dnia mam wielkiego doła. Świetny i bardzo motywujący post! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)