13 kwi 2017

Wielkanoc, rodzinne dni



Zbliżają się święta Wielkanocne, a właściwie już trwamy w tym okresie wielkanocnym. Święta te są niby najważniejszymi świetami w życiu każdego chrześcijanina, jednak mam wrażenie ze nie są one postrzegane jako ważniejsze niż Boże Narodzenie, a podobno tak właśnie jest. Powiem szczerze, że nie jestem zbyt wierzącą osobą. Chodzę do kościoła tylko od święta, nie modlę się i nie czuje potrzeby życia po bożemu. Moja rodzina jest bardzo wierząca i mam wrażenie, że właśnie przez ten przymus straciłam chęci na uczestniczenie w życiu kościoła. Mimo wszystko, każdy z nas na pewno lubi atmosferę kościelnych świąt. Mimo że Wielkanoc nie jest tak hucznie obchodzona jak Boże Narodzenie to miło jest spędzić czas z rodziną, czasami po długim okresie nie widywania się z nimi. Każdy z nas potrzebuje czasem chwili relaksu, wytchnienia i święta są właśnie takim okresem. Możemy odpocząć, poświęcić czas swoim najbliższym i cieszyć się, że ich mamy. Zwolnić na chwilę i dostrzec to, czego nie dostrzegamy w biegu, jakim otaczamy się codziennie. I tego właśnie wam życzę, żebyście na chwile zwolnili, poświęcili czas swojej rodzinie, przyjaciołom, dla których być może nie macie czasu na co dzień. Żebyście oderwali się od zmartwień, które przysparza wam szkoła lub praca i spędzili święta w miłej, spokojnej atmosferze. Po świętach wrócimy do codzienności, dalej będziemy gonić za swoimi planami i marzeniami, ale na ten czas możemy o tym zapomnieć, wyluzować się, najeść, nie przejmując się kaloriami. Spędźcie miło czas z rodziną, cieszcie się wolnym! Wesołych Świąt! 



Poniżej przedstawiam wam kolejne rzeczy, które mi się spodobały w związku w współpracą z firmą ZAFUL. Będę wdzięczna za klikanie w linki :)

 Okulary  








Wesołych świąt!

31 komentarzy:

  1. Ja się bardzo cieszę, że mamy trochę wolnego, bo już z niczym nie wyrabiam :( Śliczne rzeczy!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta przerwa świąteczna to dla mnie zbawienie, potrzebuje trochę odpoczynku od szkoły, bo już nie wyrabiam :/ Wspaniałe te rzeczy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Your wishlist is amazing.... Hope you get all of them soon

    P.S would you like to follow each others blog via GFC & Google+ please let me know
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała sukienka mega ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam święta między innymi za to, że można zrobić sobie przerwę i tak nie biec. Po klikałam :) Bardzo podobają mi się okulary.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka i okulary, są całkowicie w moim stylu ♥ Po klikałam !

    ♥NOWY POST-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okulary są świetne! Poklikane, Pozdrawiam ;)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, niby najważniejsze święto a nie da się według mnie tego odczuć. Fajna wishlista. Poklikałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy chodź nie polecam Ci okularów bo są ogromne (kupiłam je)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie bardziej lubię Boże Narodzenie niż Wielkanoc, bo wydają się one być bardziej rodzinne.
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę święta Bożego Narodzenia, w mojej rodzinie jest wtedy lepsza atmosfera, spotykamy się w większym gronie... :)
    Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, trzymam kciuki za Twoją współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś przyjdzie taki czas, że sama z siebie pójdziesz do kościoła, bez żadnego przymusu, bo po prostu poczujesz że chcesz.
    Śliczne okulary, poklikane :)
    Wesołych Świąt!

    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne są te okulary przeciwsłoneczne :)
    Wesołych Swiąt w gronie rodzinnym ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie święta to święta, nie czuję tej całej atmosfery. W tym czasie mogę odpocząć od wszystkiego i pobyć z rodzinką :)
    Fajne rzeczy.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. zwolnić na chwilę... marzę o tym naprawdę :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool post, Darling! Wonderful!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, ten czas świąteczny powinniśmy spędzić z rodziną. Jakie fajne rzeczy. Ten sklep ma świetny asortyment. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja świąt nie lubię, cieszę sie jedynie z wolnego jakie jest w tym okresie.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpoczynek od nauki się przyda, jednak powrót do codzienności mnie przytłacza :)

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta przerwa świąteczna bardzo mi się przyda. Niesamowita spódniczka!
    Wesołych świąt
    http://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię asortyment tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta to właśnie dobry czas, aby spędzić czas z najbliższymi. Warto w takich momentach pamiętać o osobach opuszczonych. Trzeba się postarać, aby tego czasu nie spędzili sami. Biała sukienka bardzo mi się spodobała. Fajne rzeczy :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ Życzę Wesołych Świąt ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam święta ze względu na możliwość pobycia troszkę więcej czasu w domu :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka ekstra. Przymierzałam się kiedyś do niej.
    Poklikane
    Zapraszam do mojej wishlisty

    OdpowiedzUsuń
  25. So cool, I love it! ❤ Enjoy the day!

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)