2 kwi 2017

Wiosna

Witam wszystkich w ciepły, niedzielny wieczór, Za oknami wiosna już w pełni, zaczyna się sezon grilowania, spędzania większości czasu na dworze, relaksowania się z przyjaciółmi na świeżym powietrzu. Tak piękna pogoda sprawia, że nie mamy ochoty na chodzenie do szkoły, na naukę, chcemy jedyne cieszyć się słońcem. Na szczęście coraz bliżej świąt wielkanocnych, majówki, a co za tym idzie także coraz bliżej do wymarzonych wakacji. Zaczął się kwiecień, czyli miesiąc w którym zaczęłam pisać swojego bloga. Jestem z wami już od roku i jestem niesamowicie wdzięczna za każdego czytelnika, takiego, który jest ze mną od początku, ale też za takich, którzy przeczytali choćby pojedyncze posty, to dla was wciąż znajduję motywację i piszę posty. Rzadko, ale piszę, dlatego dziękuję wam bardzo za każde wyświetlenie, za każdy komentarz, za wszystkie wiadomości, które wysyłaliście mi na meila. Kocham was wszystkich bardzo mocno. Poniźej znajdziecie kilka zdjęć, bo oczywiście cudowną pogodę musiałam wykorzystać, idąc na sesję. 



Czapka (klik)                Kurtka (klik)

















Będę wdzięczna za klikanie w linki.

Zapraszam także na instagrama @wikcja, która zrobiła te prześliczne zdjęcia! 

Dajcie mi znać które zdjęcie podoba wam się najbardziej i życzę udanego tygodnia! 


snapchat i instagram : mvrcelka

37 komentarzy:

  1. Pizza <3 Piękna pogoda, na sesję idealna ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fotka z pizzą najlepsza! Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :). Taak, gdy robi się coraz cieplej ostatnią rzeczą o jakiej chcę myśleć jest nauka. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Życzę kolejnego roku w blogosferze!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna pogoda Ci się trafiła, w sam raz na zdjęcia :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce to zjeść <3
    I ta super koszulka ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Odpowiadam na każdą obserwację
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda ostatnio jest świetna na takie sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super plecaczek - bardzo fajny fason. Widzę, że pogoda dopisuje i sprzyja. :)
    Pozdrawiam serdecznie

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ;) super rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie chcę już chodzić do szkoły, sama odliczam dni do wolnych dni! Cudowna stylizacja, a drugie zdjęcie idealnie oddaje miłość do pizzy!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna jest cudowna! Cieszę się, że już się rozpoczęła. Super zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się buty ;) Bluzka z pizzą idealna dla mnie :D
    W linki poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobną czapke. A zdjęcie z bluzką i pizzą jest naprawde super.

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Romper Inspiration *

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia. Powodzenia dalej w blogowaniu kochana i życzę coraz to większych sukcesów ;*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wykonane zdjęcia ^^ Jak moja poprzedniczka również Ci życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i abyś zawsze znajdowała inspiracje na posty :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Plecak i torba w paski są super. Na zdjęciu z linka wyglądają na pełne klasy, ale na tych tutaj w ogóle ich nie widać. Byłoby lepiej, gdyby były większe :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby kolejny rok też był udany! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna stylizacja! gratuluje wspolpracy ;) zdecydowanie moje serduszko sradl ten pasiasty plecaczek <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Great outfit! I have the same backpack. :D

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, please follow me too! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna bluzka :) Nie wpadłabym na pomysł sesji z pizzą :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, pogoda jest, co raz lepsza :)
    Świetnie wyglądasz! To zdjęcie z pizzą jest bardzo oryginalne ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny plecaczek :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super koszulka, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne zdjecia! najbardziej z calej stylizacji podoba mi sie ten pasiasty plecaczek ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)