28 maj 2017

Zaful&Sammydress



Okulary mimo tego, że są bardzo duże wyglądają dobrze, chronią przed słońcem, czyli robią to do czego zostały stworzone. Co do pędzli, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, wyglądają cudownie, a ich włosie jest miękkie i nie kuje w oczy, zdecydowanie godne polecenia. 




Wyglądem przypomina tą z Real technique, jest wykonana bardzo dobrze, jest miękka i pod wpływem wody staje się większa, jedynym minusem jest to, że naprawdę ciężko mi się ją myje. 





Od dawna planowałam zakup jeansowej kurtki, więc gdy tylko zobaczyłam ja na stronie wiedziałam, że będzie moja. Wygląda przecudownie i w jeden dzień stała się moją ulubioną.




4 komentarze:

  1. Kurtka rewelacyjna :) Świetne zamówienie! Ale a takich okularach jak mucha wyglądam :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary świetne :) Widzę, że nie tylko ja lubię kucki pony haha.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo mi się podoba, sama chciałam sobie taką kupić, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej :)

    OdpowiedzUsuń

dla was komentarz to sekunda, a dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :)

Z chęcią zaglądnę na bloga, jeśli zostawisz link, ale najpierw przeczytaj notkę. Spam pod postami będzie usuwany.

Zaobserwuj, jeśli chcesz być na bieżąco, napisz, jak to zrobisz, jak podoba mi się twój blog to zrobię to samo:)